Submitted by addmean on Tue, 01/11/2022 - 07:37
Source: http://www.flickr.com
W dzisiejszych czasach ogrom kłopotów z kwestiami handlowymi i biznesowymi są w stanie pomóc rozwiązać skutecznie prowadzone centrale telefoniczne, dzięki którym przedsiębiorstwo jest w stanie zaoszczędzić cenny czas oraz czasem wielkie sumy pieniędzy. Dzięki zbudowaniu centrali można założyć infolinię i zarazem usprawnić pracę biura obsługi klienta.
Submitted by addmean on Sun, 12/19/2021 - 11:30
Każde przedsiębiorstwo posiada telefon. Jest to narzędzie komunikacyjne absolutnie najpopularniejsze od dłuższego czasu. Oczywiście, jest poczta elektroniczna, komunikatory wszelkiego typu, ale telefon wciąż jest najpopularniejszy. Zdecydowanie łatwiej i szybciej jest w każdej sprawie zwyczajnie zadzwonić, zamiast pisać obszernego maila, czy prowadzić dialog na komunikatorze.