Wszelakie plotki o zgonie stacji radiowych są bardzo przesadzone! Prawda jest taka, że nadal miliony ludzi słuchają wybranych rozgłośni. Chociaż to oczywiste, iż w szczególności młoda część społeczeństwa chętniej wybiera np. Spotify.
Jednak no koniec końców w żadnym razie rozgłośnia radiowa nie jest niszowym nośnikiem. I nawet niech nikt z nas akurat tak nie myśli. Zwłaszcza niech przedsiębiorcy nie uważają, że radio to już przeżytek. Zastanówmy się w takim razie w jaki sposób spowodować, iż wreszcie wykorzystamy jakoś tam niesłabnącą potęgę stacji radiowych...
Source: http://www.morguefile.com/
Oczywiście trzeba reklamować się w przerwach na reklamy! Skoro przykładowo posiadamy lokal gastronomiczny w Łomży - to tylko przykładowa teza, bez wątpienia zainteresować nas musi opcja zakupu reklamy w lokalnej stacji radiowej. Wciąż lokalne stacje radiowe nieźle się trzymają na powierzchni, nie można sądzić, że liczą się wyłącznie wielkie, ogólnopolskie spółki medialne. To dobra informacja dla wszystkich tych przedsiębiorców, którzy chcą reklamować swoje usługi, produkty, ale jakby nie patrzeć ich głównym celem nie jest szastanie pieniędzmi.
Najczęściej jingle w stacjach radiowych są typowe: a więc nic niestandardowego. Jednakowoż to żadna wada, bo najważniejszym celem jingli jest przekazanie słuchaczom oferty. W niektórych branżach, w szczególności jeśli to lokalna firma, bez ogólnopolskiego zasięgu, te fajne jingle są najzupełniej pozbawione sensu.
Czy w kontekście tej kwestii masz więcej pytań? (
https://viva-system.pl/oferta/lasery.html) Jeśli tak, kliknij ten link - to nie może za żadne skarby umknąć Twojej uwadze!
To szczególnie widać gdy słucha się reklamówki dot. różnego rodzaju medykamentów dostępnych bez recepty. Chociaż mimo wszystko jingle radiowe muszą być znakomite pod względem jakościowym, w końcu nie po to inwestujemy kasę w reklamę ( muzyczne). No czy nie jest jakoś tak? To czysto retoryczne zapytanie.
Zapamiętajmy, że choć reklama radiowa ma dużo atutów, to i tak dywersyfikacja działań promocyjnych jest czymś niezbędnym. Czyli mowa o tym, iż wypadałoby tak się reklamować, aby nie być wyłącznie skupionym na radiu. Właśnie tak być powinno.